Subject: Fwd: Kaspersky Lab - licenca za korisnika-PHA SOFT AGENCIJA
From: Svetlana Mihajlovic <[email-masked]>
To: Mihajlovic Dragan <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2020 12:55:32 +0100

Meni trebaju 2 kljuca javi kad aktiviras...

---------- Forwarded message ---------
From: Licence Singi <[email-masked]>
Date: Thu, Feb 20, 2020, 12:25
Subject: Kaspersky Lab - licenca za korisnika-PHA SOFT AGENCIJA
To: Svetlana Mihajlovic <[email-masked]>

Poštovani,

licencni ključ aktivirajte po uputstvu sa sledećeg linka:
https://www.singi.rs/cesto-postavljana-pitanja?grupa=kaspersky

Instalaciju najnovije verzije preuzmite sa:
https://www.singi.rs/download-proizvoda

Saznajte vise o informatičkoj bezbednosti:
http://www.informacija.rs/

*Napomena: *ako ste kupili licencu u paketu za 2, 3, 4, 5 ili 10 računara
*-* sve licence iz paketa traju do datuma kao na prvoaktiviranom računaru
bez obzira na njihovu kasniju aktivaciju.

Prilikom obnavljanja Kaspersky licenci se odobrava popust u odnosu na cenu
za nove licence. Ovaj popust je moguće ostvariti sve do maksimalno 60 dana
nakon isteka licence. U slučaju da je od dana isteka licence proteklo 60
ili više dana, moraju se nabaviti nove licence, tj. ne postoji mogućnost
popusta za obnovu.

*Važna napomena:* za ispravno funkcionisanje zaštite neophodno je redovno
ažurirati operativni sistem sigurnosnim zakrpama i redovno ažurirate baze
antivirusne zaštite.

Tehničku podršku možete kontaktirati na [email-masked]

Spisak maloprodajnih mesta možete pogledati na:
https://www.singi.rs/prodajna-mesta

Za sve informacije o kupovini ili obnavljanju licenci - slobodno nas
kontaktirajte na [email-masked]

Uzgred, pošto ste već zainteresovani za proizvode koje nudimo, želeli bismo
da Vam skrenemo pažnju na još nešto iz naše ponude, a to su profesionalni
paketi za sprečavanje gubitaka podataka (Acronis).
Ovo može da bude veoma značajno, pošto izgubljeni ili uništeni podaci mogu
prilično da ugroze poslovanje firme.
Dakle ukoliko smatrate da i kod vas postoji opasnost da se ovo desi, možete
pogledati i ove softvere na našem web sajtu.
Naravno, stojimo Vam na raspolaganju za sve konsultacije.

Singi Inženjering
Kaspersky Lab's Platinum partner
www.singi.rs
--

Order Number         1348-200220-102328-977-2039

Product Code         KL1939XCEDR
Product Name         Kaspersky Internet Security European Edition.
5-Device 2 year Renewal License Pack
Quantity             1

Delivery Date        2020-02-20
Delivery method      Activation Code
Purchase Order
Expiration Time

Customer Name
Email                [email-masked]